نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2290
-
الف
+

«حسن وارسته» از ستاره سازی در سریال « بچه مهندس» گفت

«حسن وارسته» نویسنده فلمنامه سریال «بچه مهندس» معتقد است که این سریال به جای استفاده از بازیگران سلبریتی، ستاره سازی کرده است.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن وارسته »نویسنده فلمنامه سریال «بچه مهندس4» در یک مصاحبه عنوان کرده است: می‌توانم بگویم ما در این سریال ستاره‌سازی کردیم. سریال‌های زیادی را می‌شناسم که در انتخاب بازیگران به دنبال بازیگرانی با فالوور میلیونی در فضای مجازی هستند، اما فرمول «بچه مهندس» این نبود؛ فرمول بچه مهندس بازیگران توانمندی بود که توانستند بار این نقش را به دوش بکشند.

سریال بچه مهندس 4

وی ادامه داد: ما اصل و مبنا را روی توانمندی بازیگران گذاشتیم. بازیگران «بچه‌مهندس» شاید رنگ و جذابیت آن سلبریتی‌ها را نداشتند، اما توانمند بودند. به هر حال نقش هم آنها را به چالش انداخت و باعث شد یک ویژگی جدید از آن بازیگر دیده شود و تبدیل به چهره‌های محبوب شوند.

وارسته همچنین از آماده شدن حدود 12 قسمت از 30 قسمت فصل چهارم «سریال بچه‌مهندس» به تهیه کنندگی «سعید سعیدی» خبر داد.

«بچه مهندس» نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در سه فصل تولید شده ‌است. این سریال داستان کودکی و جوانی فردی به نام «جواد جوادی» را به تصویر می‌کشد که در یتیم خانه ای به نام «خانه خورشید» بزرگ می شود.

سریال بچه مهندس4

«یونا تدین»، «مانی رحمانی» و «روزبه حصاری» به ترتیب نقش خردسنی، نوجوانی و جوانی «جواد جوادی» را در سریال «بچه مهندس» بازی کردند.

گفتنی است که تا کنون دو فصل از سریال دیدنی  «بچه مهندس»  از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2»

م ا

نظر شما
ارسال نظر